Servicii profesionale de curatenie

Enumeram mai jos categoriile de prestatii la nivel de excelenta prin intermediul carora am acumulat de-a lungul anilor, un portofoliu de clientela distinsa.

null

Curatenia de intretinere zilnica a cladirilor (pe baza de contract)

– mentinerea unui nivel calitativ ridicat din punct de vedere igienic și estetic în interiorul cladirilor
null

Curatenia generala a cladirilor pentru diferite ocazii;

– mare/dupa eveniment/periodica/in detaliu, inainte de mobilare/„la fir de praf” dupa mobilare etc.
null

Spălare profesionala mochete şi tapiţerie prin periere mecanizată/extracţie

– mocheta/covor
– detasabil/nedetasabil
null

Curatenia halelor de productie

– indepartarea murdariilor uleioase (mecanizata de pe pardoseli; manuala de pe masini; igienizare tavane inalte si pereti)
– desprafuire profesionala suprafete/obiecte
null

Spalare profesionala geamuri termopan cu tehnica specifica

null

Lucrari cu caracter special

– lucrari de reconditionare (chimica) mozaic, marmura si placari
– tratament pardoseli PVC si LINO cu strat protector lucios si efect antiderapant
– nanotratament suprafete expuse (rezistenta la murdarire)
null

Servicii de manipulare/sortare deseuri

null

Dotarea grupurilor sanitare cu sisteme de igienizare (dispenser sapun – hartie igienica – prosop hartie)

– montare si aprovizionare cu consumabile la cerere

Vizualizati galeria noastra de lucrari

Lucrarile noastre trecute precum si recomandarile clientilor nostri sunt garantia profesionalismului nostru.
Apelati cu incredere!

Servicii de consultanta

Am intalnit numerosi proprietari de cladiri, care au nevoie de ajutor in gestionarea personalului cu curatenia. Ei sunt constienti ca au o problema, intrucat, desi exista orientarea spre ordine si curatenie, dintr-un motiv sau altul nu exista o coordonare in realizarea acestora!

Mai mult, am constatat ca atunci cand se externalizeaza servicii de curatenie, partile vor, de obicei, ca asigurarea realizarii activitatilor din viitorul contract sa se desfasoare “cat mai firesc”, cu cat mai putina implicare a Beneficiarului in supravegherea propriu-zisa.

Din punctul de vedere al Beneficiarului, Persoana Responsabila de contract este pilonul si garantul bunei derulari al contractului.

…Parcurgem impreuna gratuit pasii:

  • evaluare potential interior-exterior cladiri;
  • dimensionarea tuturor resurselor necesare (umane si materiale);
  • stabilirea impreuna a unor cerinte specifice;
  • intocmire/asistenta Caiet de sarcini simplu/complex;
  • personalul exista deja sau trebuie recrutat;
  • intocmirea/completarea listei propriu-zise de necesar materiale – gama profesionala si masuri pentru depozitarea ordonata a lor;
  • masuri pentru instruirea personalului in vederea stabilirii disciplinei tehnologice la locul de munca;
  • supravegherea periodica a personalului responsabil cu executia, de catre un reprezentant tehnolog al societatii noastre, cu consemnare in fisa de evidenta-stare curatenie.

Care este scopul? Descongestionarea compartimentelor administrative de problematica asigurarii curateniei; toate acestea la standarde UE! Realizarea unei jonctiuni spre rezolvarea oricaror probleme urgente/speciale ce apar in legatura cu curatenia cladirii, la un moment dat!

Care este rezultatul? Eficienta (!); ambianta oflactiva placuta peste tot; usurarea muncii personalului direct productiv cu curatenia.

Efectul dorit… Grad de igiena crescut, sentiment de confort si zambete de satisfactie!

in consecinta, secretul parteneriatelor de durata este o relatie contractuala precisa si corecta, ceea ce va reflecta calitatea afacerii in sine.

Cum selectezi o firma de curatenie

  1. Planul procedural (baza viitorului document ANEXA) din oferta trebuie sa contina si sa asigure:
    • lista tuturor prestatiilor conform Caietului de sarcini;
    • lista cantitativa si calitativa a materialelor si marcilor;
    • informatii cu privire la “arriergarda” societatii furnizoare;
    • posibilitatile de contactare imediata a Responsabilului (in caz de nevoie);
    • referintele existente cu nume si numere pentru contactare.
  2. Trasarea sistemului de transmitere a informatiei astfel incat sa asigure raportarea la termenele stabilite si in mod obiectiv.
  3. Modalitatea de infiintare a unui sistem de asigurare a calitatii si controlului (se ataseaza atestatul), prin combinarea unor mijloace obiective si subiective. Astfel, se vor aplica procedee de monitorizare care sa ajute la compararea cu termenii contractuali, respectiv ele vor putea fi documentate si reproduse pentru fiecare situatie.
  4. Planul procedural (baza viitorului document ANEXA) din oferta trebuie sa contina si sa asigure despre furnizor urmatoarele:
    • poseda cunostinte aprofundate? (in caz ca apar elemente noi);
    • capacitatea sa de luare a deciziilor prompte, eficiente de urmarire a acestora;
    • procedurile din oferta sunt viabile („pornire” rapida si lina);
    • supraveghere sistematica la intervale prestabilite. (eventual ziua/ora)
  5. Date despre personalul direct productiv: daca vor participa la cursuri de calificare; modalitati de recrutare/selectie; modalitati de motivare; grile de salarizare etc.
Responsabilul cu Oferta va trebui sa convinga Clientul sau ca intelege perfect doleantele acestuia si ca este capabil sa le satisfaca!